دخمل ماماندخمل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

هدیه دوست داشتنی خدا

..: 26 هفته و 1 روزه تو دلمی :..

1393/3/3 18:55
نویسنده : مامان سیما
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندعسلم niniweblog.com

سلام عزیز دلم niniweblog.com

جات خوبه؟ niniweblog.com اذیت نیستی؟

خیلی دیر اومدم ولی اشتراک نت تموم شده بود من و مامان جون و بابایی هم مشغول تدارکات اتاق شما بودیم عزیزم niniweblog.com

باورم نمیشه این شکم قلمبه بخاطر وجود توئه..niniweblog.com.همش فکر میکنم تو رویا هستم...

فدای اون دست پای کوچولوت بشم که دیگه دو هفته است  ضربه هات محکمتر و بیشتر شده....

یادش بخیر اون زمانایی که یه ساعت دراز میکشیدم و منتظر اولین سیگنال از طرف تو بودم تا تکونت حس کنم...niniweblog.comالان که تکونات شدیدتر شده تا یه لحظه ورجه وورجه میکنی سریع یه لبخند گنده میزنم niniweblog.com و دستم میذارم رو شکمم و میگم جانم مامانی...چی میخوای دخمل نازممممممممم.niniweblog.com...!!!

بعضی وقتها هم که میبینم تکون نمیخوری کلی برات آهنگ میذارمniniweblog.com و قربون صدقه ت میرم و ناز و نوازشت میکنم niniweblog.comمیبینم عکس العمل نشون میدی و از خواب بیدار میشی.niniweblog.com..فقط نمیدونم چرا تا بابایی میاد دستش میذاره رو شکمم تو دیگه ابراز وجود نمیکنیniniweblog.com؟!

 در هر صورت من و بابایی خیلی دوست داریم عزیزم....niniweblog.com

امروز دکتر بودم.برام آزمایش نوشت و یه سونوگرافی....که 11 خرداد میرم و میبینمت niniweblog.com انشالله...

دکتر گفت فسقلیتون ریزه میزه ست..niniweblog.com...من از اول بارداری 2/5 اضافه کردم فقططططططططططط.niniweblog.com...

واسه همینم قرص مولتی پریناتال + کلسیم + امگا3 + زینک و آهن + آمپول ب کمپلکس/ب12 واسم نوشته و تاکیید کرده چیزای مقوی بخورم.

 

این روزا حال و هوای دیگه ای دارم...همش به اومدنت فکر میکنم...به اینکه انشالله صحیح و سالم بیای بغلمون..niniweblog.com.

به اینکه روزی که تو سیگنال میفرستی که من دارم میامniniweblog.com من ممکنه تو چه وضعیتی باشمniniweblog.com.....

فعلا من برم یکم استراحت کنم....فردا هم اول صبح ناشتا باید برم آزمایشگاه niniweblog.com

فقط از خدا میخوام انشالله به همه منتظرا این هدیه رو عنایت کنه و نینی صحیح و سالم و صالح بدهniniweblog.com

 

 

niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (2)

الهام مامان امیر علی جون
3 خرداد 93 19:45
سلام گلم. ممنون از حضورت در وب گل پسرم. عزیزه دلم سعی کن مولتی ویتامین نخوری چون یهو میبینی ورم اوردی و چاق شدی. منم مثه تو بودم 3 ماهه اول 2 کیلو کم کردم و بعدش هم تا 7 ماهگی فقط 3 کیلو اضافه کردم دکترم برام مولتی ویتامین و همین قرص ها که واسه شما نوشته نوشت و خوردم اما فقط دو هفته و یهو وزنم اضافه شد من مولتی رو قطع کردم ورمم خود به خود برطرف شد. تا اخره بارداری هم 8 کیلو اضافه کردم اما خداروشکر وزن نی نی ام خوب بود 3 و ششصد. جالبش اینجاست که خواهرشوهرم هم تو بارداری فقط 4 کیلو اضافه کرد و وزنه بچه اش هم خوب بود3 پونصد/ من الان به نسبت قبلم 3 کیلو اضافه تر شدم
مامان حلماجونی
8 خرداد 93 1:42
عزیزم تامی تونی بخواب تا می تونی باشوهرت صفاکن تا می تونی از زندگی دونفرت لذت ببرتامی تونی بروتفریح براخودت بگرداندازه دوسالت لباس کیف وکفش بگیرواسه خودتو شوهرت...که نی نی دنیابیادحسرت همه اینا به دلت می مونه .... همچین کرکوپرهردوتون بریزه که نگو......شایدالان بگی من دارم چرت می گم اما یه روزی حسرت این روزاتومی خوری ...