دخمل ماماندخمل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

هدیه دوست داشتنی خدا

..: 16 هفتگیت مبارک فسقلی :..

1392/12/22 14:09
نویسنده : مامان سیما
309 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز مامان....سلام گوگولی من

قربون اون شکل ماهتتتتتتتتت که دارم واسه دیدنت لحظه شماری میکنم فداتniniweblog.com

انشالله که جات خوب باشه عزیزدلم.

من 1 اسفند رفتم سونوی غربالگری رو دادم.فدای اون دست و پای کوچولو موچولوت بشم مادررررررررر.

الهی دورت بگردم که همش درحال شیطونی بودی و شصتت کرده بودی دهنتniniweblog.com

بالا و پایین میرفتی اما روبه مانیتور نشدی که ببینیم شما دخملی یا پسملی فدات.

انشالله همیشه سالم و شاد باشی عزیزم

قرار بود نتیجه آز غربالگری مرحله اول روز 12 اسفند حاضر بشه که بابایی خودش 10 رفت آزمایشگاه کار داشت پرسیده بود دیده بود جواب حاضره اونم گرفته بودش و اومد خونه منم زودی جواب رو با شونو که قبلا داده بودم بردم نشون دکتر دادم.niniweblog.com

آزمایش خون و آزمایش غربالگری که خدارو شکر عالی بود....niniweblog.com

اما سونو NT /NB که روز 1 اسفند دادم دکتر دیدش گفت همه چی خوبه الا موقعیت جفتت....جفت خیلی پایینه و باید استراحت مطلق داشته باشی.niniweblog.com

البته قبلش دادشتم توضیح میدادم برای خانم دکتر که وسط پام همش فشار دارم و زیر دلم درد میکنه.خلاصه گفت باید استراحت کامل داشته باشی تا جای جفت محکم بشه و بره بالا.اما چون لکه بینی نداشتم اجازه داد برم تهران و بیامniniweblog.com.آخه مامان جونت عمل کرده بود و منم باید میرفتم

خلاصه رفتم اونجا و خاله هام و دایی هامم دیدم و کلی روحیه گرفتم.مامان جونم حالش خدارو شکرررررررررررررر خوب بود.

اما تو تهران با دختر خالم و خواهرم رفتیم بازار ....پیاده روی کردیم حسابی....niniweblog.com

کرجم خونه عمه مریمت رفتیم...نازنین کوشولو هم حسابی جیگر شده بود و شیطونی میکرد.

اونجا هم با باباییت دوروز پشت سرهم رفتیم بیرونniniweblog.com.جمعه که برگشتیم خونمون  دیگه من حسابی دل درد داشتم و ازون روز تا حالا استراحت کاملم.

البته که سه روز اول هفته رو رفتم مدرسه....

الانم منتظر روز 25 هستم که دوباره صورت ماهت ببینم عزیزم.دکترم برام 4بعدی نوشته...

niniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

انشالله همه چی اوکی باشه و شما جات خوب باشه و مشکلی نداشته باشی....niniweblog.com

niniweblog.com

خیلی دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فریبا
24 اسفند 92 13:45
سلام سیمای گلم.امیدوارم بسلامتی نی نی گلت بیاد تو آغوشتعزیزم الان که پیامام رو چک میکردم نظر خصوصیتو دیدم خیلی خوشحال شدم که خدا بهتون یه فرشته آسمونی بخشیده.واسه همه چشم انتظارا دعا کن واسه منم دعا کن خیلی از بارداری مجدد میترسم خیلی مراقب خودتو و فندق کوچولوت باش منتظر عکسای نازش هستم
پرتو
28 اسفند 92 22:22
بهار ثانیه ثانیه می آید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد... سال نو پیشاپیش مبارک
ژاله مامان آیدl
5 خرداد 93 18:33
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس