دخمل ماماندخمل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

هدیه دوست داشتنی خدا

..: قند عسلم 13 هفته ای شده :..

1392/11/29 16:00
نویسنده : مامان سیما
324 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام فسقلی خوشگلمممممممممممniniweblog.com

ببخشید خیلی وقته نیومدم برات بنویسم.ولی خب یه جورایی هم تقصیره خودته گلم

از بس که من ویارم شدیده و تهوع دارمniniweblog.com....

قربون شکل ماهت برم که هنوز نمیدونم پسری یا دختر ولی انشالله سالم و شاد باشی فدات.

بدون معطلی میرم تا زود برات بنویسم هرچند تو یه دفترچه کوچولو هرروز رو برات ثبت میکنم ولی دوست دارم اینجا هم برات بنویسم تا یادگار بمونه

روز 21 دی ماه من نوبت داشتم پیش دکتر ایازی واسه تشکیل قلب شما فسقلی....

من هفته 5/6 بودم تقریبا که ایشون سونوی واژینال انجام داد و خیلی بی مقدمه بهم گفت هیچ چیزی نمیبینه و فقط ساک حاملگی هستش و به احتمال زیاد نینی در کار نیستniniweblog.com و باید منتظر سقط باشی....

خیلی تو ذوقم خورد و ناراحت شدم به بابایی هم گفتم و تا خود خونه که اومدیم گریه کردم....دیگه هرروز کارم شده بود گریه و کابوس...شب و روز نداشتمniniweblog.com

بدجور بهت وابسته شده بودم

تا اینکه تصمیم گرفتم دوهفته دیگه برم بیرون برای انجام سونو

نوبت زدم پیش خانم اسلامی....ساعت 5 نوبت داشتم ولی انقدرررررررر شلوغ بود ساعت 7:5 من رفتم داخل...بابایی هم استرس داشت ولی به روم نمی آورد...

دکتر تا دیدم تعجب کرد و گفت شما مثلا بارداری و انقدر ناراحتی و بدنت یخ کرده؟چرا؟؟

منم جریان گفتم که ایشونم گفتن زود بوده و خودشون سونو انجام دادن و خدارو شکر تو فسقلی رو نشونم داد و گفت همه چی نرماله اصلا ناراحت نباش...niniweblog.com

یعنی من روز 1 بهمن که تولد خودمم بود بهترین هدیه زندگیم از خدا گرفتم...niniweblog.com.تا اومدم خونه سریع نماز شکر خوندم و تا شب به عکس سونو نگاه میکردمniniweblog.com...

به خاله خودم و مامانم و عمه مهناز تو هم جریان گفتمniniweblog.com و اونا هم کلی خوشحال شدن.niniweblog.com

خلاصه از اینکه پیشمون بودی خیلی خوشحال شدیممممممممم..niniweblog.com..ولی من از همون هفته 4 به بعد ویار داشتم و هر روز شدیدتر میشه...niniweblog.com

و منم فقط بخاطر خودت نگرانم که نکنه ضعیف بشی عسل مامان....

که روز شنبه یعنی 26 بهمن رفتم دکتر و آزمایش غربالگری و سونو نوشت برام....و بهم کلی دارو داد و شربت مولتی ویتامینم داد و گفت بچه هایی که مامانشون اذیت میکنن از بهره هوشی بالاتری برخوردارن و اینکه از نظر هورمونی و جسمی عالین....خیالت راحت باشه..niniweblog.com..بر اساس سونو و تاریخ پری تو هفته 13 سه روز دیگه تموم میشه.منم فردا ساعت 12:30 نوبت سونو غربالگری دارم....

راستی یادم رفت بگم که دکترمم عوض کردم....میرم پیش پرستو نبوی....خیلی خوش برخورد و مهربونه...کنارش آرامش دارم....

فسقلی خیلی هیجان دارم بدونم پسری یا دخترررررررررررniniweblog.com

اکثرا میگن با علایمی که داری پسر میاری....بجز بهناز دخترعمه خودت و یکی از معلمای مدرسه....

من بدنم گر گرفتست و همیشه داغم....انقدر که تو این زمستون و برف و سرما همش شربت آبلیمو و هندونه دوست دارم میخورمniniweblog.com...

پوست صورتم باز شده و به چشم خیلیا قشنگتر شدمفرشته

ولی از نظر اضافه وزن هیچی....چون در طول روز در حد دو قاچ هندونه یا یه لیوان آب پرتغال و لیموشیرین چیز دیگه ای تو این سه ماه تو معده ام نمیموند....واسه همینم اصلا چاق نشدم

کاش فردا خانوم دکتر بگه شما چی هستی....

انشالله که خدا به همه پدر مادرا بچه سالم و صالح بده و از فسقلی ما هم مراقبت کنه و تو زندگی کمکش کنه راهش گم نکنه....

 

 

دوست دارم فسقلی مامان

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرتو
7 اسفند 92 11:03
خوشحالم که حال تو و فسقلیت خوبه ، واقعا در عجبم که بعضی از این دکترا چرا اینقدر بی رحمن و نسنجیده حرف میزنن ، خدا رو شکر که اون موقع به حرفش گوش ندادی و دو هفته بعد مشخص شد همه چی خوبه و انشاالله تا پایان بارداری و راحت بگذرونی و فرشتت و بغل بگیری آمین ، راستی منم فکر میکنم کوچولوت یه پسمل ناز باشه ، خدا براتون حفظش کنه عزیزم
راضیه
10 اسفند 92 21:20
خدارو شکررررررررررررررررررررررررررررررررر که نی نی سالمه تو این روزای عزیز منو همه چشم انتظارهارو دعا کن سیما جونم
الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 20:01
سلام گلم سال نوتون مبارک/فداتون
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین
13 فروردین 93 15:01
صدای جذاب ضربان قلب ، صدای جالب لگدزدن و آروغ زدن نازنین خود را بشنوید خرید: http://shop.ninimart.ir/index.php?productID=32 یک خرید مطمئن یک هزینه کم و اقتصادی ضامن سلامت و شادی شما در طی سالیان
کیمیا
30 اردیبهشت 93 8:30
سلام دوست عزیز به وبلاگ من بیا واگه تجربه ای داری راهنماییم کن.متشکرم