دخمل ماماندخمل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

هدیه دوست داشتنی خدا

.:: بلاستوسیست دوست داشتنی ما ::.

1392/11/29 15:59
نویسنده : مامان سیما
279 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستای گلم

ببخشید بخاطر یه سری مسائل مجبور شدم آدرس وبلاگ رو تغییر بدم تا دیگه رمزی ننویسم.

الان همه نوشته های اون وبلاگ قبلی رو اینجا کپی کردم.و به تک تک تون پیام دادم.ممنون از لطفتون.مرسی از دعاها و همه مهربونیاتون

درست حدس زده بودم....نی نی نازم فرشته کوچولوم خدا بهمون هدیه داد...واقعا نمیدونم با چه زبونی ازش تشکر کنم.

من هیچوقت بنده خوبی براش نبودم ولی هرزمان دستمو بالا بردم دست خالی برنگشتم.واقعا هنوز هم گاهی وقتا باورم نمیشه.

این روزا یکم حالت تهوع دارم....مخصوصا صبحا....بعضی وقتا هم زیر دلم تیر میکشه خصوصا اگه زیاد سرپا بمونم یا نشسته باشم.

روز 28 آذر ماه که من و بابایی درست 1سال و 1ماه و 1هفته و 1روز بود ازدواج کرده بودیم فهمیدیم خدا یکی از فرشته های کوچولوش برامون فرستاده و خیلی خوشحال شدیم....شب یلدا هم یکی از دوستای مامانی برام فال گرفت که خیلی عالی بود و دیگه مطمئن شدم تو اومدی توی دلم.ولی بازم صبر کردم و نخواستم مثل دفعه های قبل که بعد آزمایش خون میفهمیدم تو نیستی کلی ناراحت میشدم برم آزمایشگاه.تنها کاری که کردم زنگ زدم و برای روز 5شنبه از دکترم وقت گرفتم.صبح زود رفتم ولی انقدر شلوغ بود که ساعت 10:30 نوبتم شد.دکترمم گفت برو آزمایش بده اما شانس من آزمایشگاهم شلوغ بود و گفت برو ساعت 1 بیا جواب بگیر که منم گذاشتم یه دفعه ساعت 4 رفتم و جواب زود بردم پیش خانم دکتر.اونم تبریک گفت و کلی خوشحال شد.

اما گفت سونو نمیکنم چون ضرر داره تو هفته های اول بارداری برو 21 دی ماه بیا برای شنیدن ضربان قلبش و مطمئن شدن واسه تشکیل قلب بچه...

منم برگشتنی سر راه رفتم یه مغازه و یه شلوار پیش بندی خوشگللللل برات خریدم.

بابایی که دوباره خواب میبینه که پسری....یه بار خواب دیده من کلی اسباب بازی و ماشین و هواپیما رو دارم توضیح میدم که چی کارا میکنن و بابا جون که به رحمت خدا رفتن هم تو خوابشون بودن و کلی هم خوشحال بودن.یه بارم خواب دیده که من یه نی نی تپلی ناز آوردم دادم بغلش و گفتم چند دقیقه این بچت بگیر که دیده همون جوراب آبی خوشگلا که برات خریدم پاته و گفت پسر بوده.

فقط از خدا میخوام که انشالله به همه اونایی که حاجت دارن و نی نی میخوان کمک کنه و دامنشون سبز بشه....و نی نی ما هم انشالله مراقبش باشه و صحیح و سالم حفظش کنه

من و بابا جون بلی صدات میکنیم.چون تو هفته های اول جنین تشکیل شده از تعداد بسیار زیادی از سلول که مرتب تکثیر میشن که بهش میگن بلاستوسیست...

هر روز باهات حرف میزنم و همیشه حواسم هست که ما 3نفره شدیم...

واسمون دعا کنین

من برم آماده بشم برم مدرسه....

انشالله بعد از ظهر میام.

دوستون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

fariba
18 دی 92 21:59
سلام خانومی.وای مبارکت باشه عزیزم.انشاالله محکم بچسبه به دلت تا نه ماهخانومی زیاد کار نکن سرپا هم زیاد وا نستا .از پله هم زیاد بالا پایین نرو.غذا گرمیانه بخور.انشاالله بسلامتی بدنیا بیادبازم مبارکه
الهام مامان امیرعلی جون
18 دی 92 23:36
سلام گلم به خوبی و خوشی فداتشم مراقبه خودتو نی نی نازت باش.. میبوسمت
فاطمه مامان نازنین زهرا
19 دی 92 0:56
سلام گلم خیلی از مطالبت خوشم اومدامیدوارم نی نی گلتون به سلامتی به دنیا بیاد. اگه خواستی به وب نازنین منم سر بزن خوشحال می شیم www.nazaninzahra92.niniweblog.com
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
22 اسفند 92 18:37
دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... عزیزم اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com