دخمل ماماندخمل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

هدیه دوست داشتنی خدا

.:: مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید ::.

1392/11/29 15:59
نویسنده : مامان سیما
377 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق مامانیniniweblog.com

سلام نازنین مامانیniniweblog.com

عزیز دلم بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب....niniweblog.comچون این مدت به نت اصلا دسترسی نداشتم که وبلاگت بروز کنم.

عزیز مامانی گفتم که این ماه رفتم دکتر و آمپول زدم....تمام این مدت منتظر اومدنت بودم...niniweblog.com

روز 27 یعنی چهارشنبه نوبت پری بود اما از بس مامانی عجول بود روز 3شنبه به مامان جون گفتم برگشتنی از سرکار برام بیبی چک بخره.....میخواستم اگه مثبت بود بابایی رو سورپرایز کنم....همون روز استفاده کردم ولی منفی بود.niniweblog.comکلی خورد تو ذوقم....

اما از دو روز پیش یکم دل درد گرفتم و یکم اوضاع معده و روده هام بهم ریخت و خلاصه یه کوچولو هم حالت تهوع گرفتم....niniweblog.comطوریکه هنوزم همینطورم.تو مدرسه هم اینجوری بودم.واسه همینم تو مدرسه بودم که فهمیدم موبایلمم جا گذاشتم خونه از مدرسه زنگیدم مامان جون اونا اومدن سراغم.ساعت 1:30 رسیدم خونه....

تا ساعت 2:30 تحمل کردم ولی دیگه نشد.بابا جونم زود اومد خونه و من تا اون رفت آشپزخونه رفتم دستشویی و دیدمniniweblog.com در کمال ناباوری دو خط شد.یه خط کمرنگ و یکی پررنگ..niniweblog.com..همش فکر میکردم چشام درست نمیبینه اومدم بیرون زودی گوشیم بردم ازشم عکس انداختم.گذاشتم چند دقیقه موند یکم پررنگ تر شد.niniweblog.com

با گریه دوییدم تو بغل بابایی...niniweblog.com.بابا جون نمیدونست چه خبره....فقط میگفتم ببین دو خطه یا من دیوووونه شدمniniweblog.com؟؟؟

اونم گفت دوخطه....niniweblog.com

وای عزیز مامانی الان حس ناباوری و شادی و شعف و احساس مسئولیت و هزارتا حس دیگه باهم اومدن سراغم.niniweblog.com

باورم نمیشه این ماه خدا بهم لطف کرد و منت گذاشت و یه فرشته کوچولو رو تو یه شب سرد زمستونی یعنی شب یلدا برامون میفرستهniniweblog.com

اگه انشالله همه چی اوکی باشه تو مثل دایی جونت شهریوری میشی.niniweblog.com

فدای تو بشم عزیز مامان....

من و بابایی کلی ذوق کردیمniniweblog.comکلی گریه کردیمniniweblog.comکلی خندیدیمniniweblog.comکلی حرف زدیم....

عزیزم بذار بهت بگم....تو بهترین بابای دنیارو داری عزیزمniniweblog.comمن عاشق مهربونیاشم.بدون اون نمیتونم نفس بکشمniniweblog.com

پس همیشه قدرش رو بدون و هیچوقت اذیتش نکنniniweblog.com

خدایا هنوزم تو شوکم....niniweblog.comواقعا نمیدونم درسته یا نه....

فقط میخوام بلند داد بزنم که عاشقتمممممممممممممممممممم niniweblog.com

دوستای عزیزم برام دعا کنین....

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)