دخمل ماماندخمل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

هدیه دوست داشتنی خدا

..: دلم خیلی گرفته :..

1392/11/29 15:54
نویسنده : مامان سیما
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامانی...Smiley bisous 131

خوبی؟

دلم خیلی گرفته....

الان خونه مامان جونم.بابایی رفته دنبال مامان جون از سرکار بیارش خونه

دلم گرفته....گریه میکنم....نا امید نیستم ولی یه جورایی میترسماسترس

منی که با دیدن بچه ها کلی ذوق میکنم الان از اردیبهشت منتظر اومدن تو ام عزیزم

ولی خدا تا الان صلاح دونسته و این هدیه رو بهمون نداده

با اینکه میدونم خدا تورو تو بهترین شرایط به ما میده ولی ترس مثه خوره همه وجودم گرفته!

گاهی وقتا میگم نکنه خدایی نکرده.....................

 

عزیزدل مامانی من و بابا جون منتظرتیم

هرماه به تقویم نگاه میکنم روزای رفته مرور میکنم!Hello Kitty Emoticons

 

الان که دارم مینویسم اشک همه صورت خیس کرده 

این ماه 18 مهر پری اومد و کلی خورد تو ذوق مامانی....هرماه 4روز جلوتر میشم یعنی دوره 26 روزه....یعنی این ماه اول محرم.........گریه................

از امام حسین میخوام وساطتت کنه تا خدا تورو به ما هدیه بدهگریه

مامانی بیشتر نمیتونم بنویسم

ولی بدون هر روز و هر ثانیه تو خیالم باهات حرف میزنم

خواهش میکنم زودی بیا پیشموننگران


totalgifs.com verao gif gif menino e menina com bola.gif

 

پسندها (1)

نظرات (0)