دخمل ماماندخمل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

هدیه دوست داشتنی خدا

.:: تو خدای بنده های بدت هم هستی ::.

1392/11/29 15:59
نویسنده : مامان سیما
351 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام جینگول مامانی...niniweblog.comخوبی عزیزم؟

فدات شم من امروز رفتم دکتر....روز 14 پری بودم.برام دوتا آمپول HCG نوشته که فردا بزنم....البته من این آمپول 3/4 ماهه از اراک گرفتم ولی نزدم.چون از آمپول میترسمniniweblog.com

امروز تقریبا دو ساعت تو مطب خانم دکتر معطل شدم....اکثرا یا نازایی داشتن یا سقط مکرر....یا کیست

خیلی استرس داشتم....وقتی از اتاق بیرون میومدن گرفته و ناراحت بودن...خیلی استرس داشتم.چون تقریبا 4ماه بود که دیگه دکتر نرفته بودم و دوماهه که قرص لتروزول و گلوکوفاژ رو قطع کرده بودم....از خوردن قرص و دارو بیزار شده بودم بابایی گفت بیا به خودت استراحت بده.

حالا تو مطب من کلی دعا کردم برای همه که چشمشون به دستای خداست که انشالله خدا بهشون نینی سالم بدهniniweblog.com

تا وقتیکه نوبتم شد مردم و زنده شدم.....به دکتر گفتم که دارو نمیخورم و این ماه هم 7 روز جلوتر پری شدم....گفت باید سونو بشی....

سونوی واژینال رو انجام داد و با خوشحالی گفت که وضعییت عالیه....دوتا تخمک فوق العاده هم برای این ماه داری...گفت فردا آمپولارو بزنم و دوباره...........niniweblog.com..............

بهم گفت انشالله این ماه نتیجه میگیری....خیلی خوشحال شدم.

عزیزدلم تو مطب دکتر کلی شرمنده شدم پیش خدا که چرا اینهمه غر زدم و ناشکری کردم....وقتیکه اونهمه مریض رو دیدم واقعا خجالت کشیدم.....niniweblog.comولی با اینکه من بنده بدی هستم بازم خدا منو فراموش نکرده بود....خیلی خوشحال شدم که دلگرمم کرد....

برگشتنی برای خودم جایزه بیسکوییت مادر و شیر کاکائو خریدمخوشمزه

امشبم خونه عمه مهناز دعوتیم.قراره شب چله براش ببریمniniweblog.com

براش یه عروسک بافتنی و یه دست بلوز شلوار هندوانه ای هم خریدم که انشالله تن نینیش کنه.امیدوارم دستمون سبک باشه براش و به زودی خبر خوب بهمون بده

دوستای گلم ممنونم که با حرفاتون منو دلگرم میکنین niniweblog.comتا راحتتر این راه سخت رو پشت سر بذارم....

انشالله خدا حاجت هممون رو بدهniniweblog.com

نینی جووووونم یادت نره من و بابایی چشم به راهت هستیم...niniweblog.com..

قلبدوست داریم عزیزمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)