دخمل ماماندخمل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

هدیه دوست داشتنی خدا

3 روز گذشت و من نمیدونم واقعا تو تو دلمی یا نه ؟!

1392/11/29 15:58
نویسنده : مامان سیما
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

سلام عشق مامان niniweblog.com

خوبی قربونت برم؟نکنه هنوز مشغول بازیگوشی هستی و نیومدی؟

الان 3روز گذشته و نمیدونم تو واقعا اومدیniniweblog.com یا بازم سرکاریم niniweblog.com ؟!!!

عزیزم خیلی میترسم....میترسم نکنه بازم این ماه نیومده باشی....

دوشنبه صبح که از خواب پاشدم کلی غصه خوردم.....یهو یادت افتادم....حتی رفتم لباسات نگاه کردم ....اشکم درومد

از خدا خواستم به ما هم نگاه کنه....ازش خواستم همه منتظرای نینی رو بحق امام حسین و علی اصغرش حاجت روا کنه!

ازش خواستم اگه تورو دیرتر بهمون هدیه میده به من صبر بده....تا بتونم روزای نبودنت تحمل کنم.

بهش گفتم از بچگی عجول بودم...گفتم که به جیلیز ویلیزای من اهمیت نده تو بهترین موقع تورو بهمون هدیه بده ولی به من صبر و تحمل بده تا قوی باشم...تا چیزی رو که اون دیر میخواد من زود نخوامniniweblog.com

عزیز مامانی من و بابایی خیلی دوست داریم.بابایی این روزا میره هیئت

انشالله یه روزی میرسه تو هم با خودش میبره niniweblog.com

خوشبینانه به قضیه نگاه میکنم....niniweblog.comو از ته دل آرزو میکنم که این ماه خدا سرمون منت گذاشته باشه و تورو بهمون هدیه داده باشه....niniweblog.com

انشالله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)